wtorek, 23 lutego 2016

Cekiny na paznokciach

Hej wszystkim :). Dzisiaj pokażę wam moje paznokcie, jak już mówiłam wiele razy malowaniem paznokci u mnie specjalizuje się moja siostra :D, ja tylko staram się nauczyć malować paznokcie tak aby nie pomalować całych rąk :D. 




Do zdobienia użyłam 2 lakierów oraz świetnego top coatu. 


Chciałam, aby moje paznokcie były bardzo dziewczęce dlatego użyłam lakieru z Eveline nimiMax nr 057. Lakier jest świetny, wystarczy jedna warstwa, żeby pokryć moje paznokcie bez prześwitów. Bardzo szybko wysycha :).


Stwierdziłam, że zdobienie będzie nudne gdy pomaluję wszystkie paznokcie na taki sam kolor, więc na dwa paznokcie użyłam lakieru z Lovely nr 98. Nałożyłam 3 warstwy, ponieważ były duże prześwity. Lakier wyschnął dość szybko :).


Po raz pierwszy na paznokciach zastosowałam cekiny (miałam cekiny na paznokciach, ale nigdy sama ich nie nakładałam). Moim zdaniem dały one bardzo ładny efekt, bez nich całe zdobienie wyglądałoby nudno :).


Ostatnim produktem jaki nałożyłam na paznokcie był top coat z firmy Sophin, który serdecznie wszystkim polecam. Szybko wysycha i dzięki niemu lakier wytrzymuje na paznokciach przez tydzień :).


Jak wam się podoba ? :)





3 komentarze: