piątek, 19 lutego 2016

Moje kolorowanki :)


Hej ! Dzisiaj pokaże wam moje kolorowanki :). Moją pierwszą malowanką był "Tajemniczy ogród"autorstwa  Johanny Basford.

Pomalowałam w niej jeden obrazek:
Drugą kolorowankę dostałam na święta od swojego chłopaka. Nosi ona tytuł "Zaczarowany las" Johanny Basford, to druga część "Tajemnego ogrodu".

Ostatnio na walentynki dostałam świetną kolorowankę, której ilustracje wykonał Kerby Rosanes, tytuł książki brzmi "Doodle Invasion". Ilustracje w tej kolorowance bardzo mi się podobają, ponieważ są zabawne. na wszystkich ilustracjach przedstawione są małe stworki (bazgroły) w różnych sytuacjach. 

Często moje kolorowanki podbiera mi moja siostra :D. Nie myślcie, że jestem dziecinna, moja siostra ma 19 lat i też lubi sobie kolorować :). Ostatnio najlepszym prezentem dla mnie są kredki :D. Na pewno, gdy pomaluję jakiś obrazek, wstawię wam jego zdjęcia. Teraz mam ferie i mogę poświęcić dużo czasu kolorowaniu :). Do zobaczenia :*


3 komentarze:

  1. ja też ostatnio zajęłam się kolorowankami :D przypomniałam sobie, że bardzo lubię kolorować, tylko nigdy nie mam na to czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też nie mam czasu na kolorowanie, ale na szczęście teraz mam ferie i mogę dużo czasu spędzić kolorując :D.

      Usuń